پيگيری سفارشات با اپلیکیشن کلاراپ
لطفا برای اطلاع از وضعيت سفارش خود شماره موبايل و شماره فاكتور خود را وارد نماييد
شكايت و پيگيری سفارشات
از اعتماد و خريد شما صميمانه تشكر می نماییم.
فروشندگان و ارایه کنندگان خدمات اماده پاسخگویی به شکابات شما می باشند.
- عدم تحويل به موقع كالا
- .در اين حالت شماره فاكتور و شماره موبايل خود را در فرم بالا وارد نموده و اولين جواب را از سيستم دريافت نماييد
- چنانچه كالا تحويل شده و شماره رسيد اعلام شده است بررسی فرماييد شايد كسی تحويل گرفته و شما هنور خبر نداريد.
- در صورت عدم يافتن كالای تحويل شده در همان فرم بالا برای ما اطلاعيه بگذاريد .
- ما فورا كپی رسيد را برای شما ارسال مي كنيم و همراه با شما موضوع را پی مي گيريم.
- عدم وجود رسيد در سيستم
- در صورت عدم وجود رسيد و چنانچه بيش از دو روز از خريد شما گذشته باشد ضمن اينكه خود ما موضوع را پيگيری مي نماييم لطفا بازهم براي ما اطلاعيه بگذاريد يا تماس بگيريد.
- تلفن تماس : 09127075645 ضياءآبادی
- معيوب بودن كالای تحويل شده
- لازم است موارد معيوب همان موقع اطلاع داده شود تا توافق با فروشنده سريع تر صورت گيرد
- می توانيد مستقيما با فروشگاه مربوطه تماس گرفته يا حضورا مراجعه نماييد
- فروشندگان با گرمی موضوع را بررسی و رضايت شما را جلب می نمايند
- پيشنهادات و انتقادات شما سرمايه ما است .
ارائه انتقادات و پيشنهادات